لزوم الگو‌برداری از بیانیه «گام دوم انقلاب» برای برون‌رفت از مشکلات
کد خبر: 3797622
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

لزوم الگو‌برداری از بیانیه «گام دوم انقلاب» برای برون‌رفت از مشکلات

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: باید از «بیانیه گام دوم انقلاب» به‌عنوان یک الگو از آن استفاده کنیم زیرا که همه ‌چیز در آن نهفته و همه راه‌های برون‌رفت مشکلات در آن گنجانده‌ شده است.

حفظ انقلاب؛ هدف شهدا

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز در مراسمی که به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز گرامیداشت یاد شهدا در دانشگاه علوم پزشکی استان اظهارکرد: امروز راه شهید گرامیداشت شهید بوده و ادامه راه شهدا بزرگداشت مقام شهدا است و این در حالیست که ما برای خروج از زرق‌وبرق دنیا نیاز به بزرگداشت شهدا داریم، شهدا جان و مال خود را در راه انقلاب اهدا کردند.
وی ادامه داد: در آن ایام دفاع از انقلاب اسلامی از درون خانه‌های مردم شروع شد و حفظ این انقلاب حرف و هدف اصلی و اساسی شهدا بود.
حسینی با اشاره به نقش مهم دانشگاه‌ها در برون‌رفت از مشکلات، گفت: باید مجامع علمی راهی باز کنند برای برون‌رفت از شرایط موجود و برای برداشتن موانع پیش روی مردم تلاشی مضاعف داشته باشند، افراد موفق یا راه را پیدا می‌کنند یا راه را می‌سازند.
وی بیان کرد: ما در چله دوم انقلاب قرار داریم کسانی که دغدغه شهدا را دارند، یعنی امروز همه ما و شما و کسانی که این دغدغه را دارند در قبال شرایط موجود موظفیم به همت بیشتر، مرحله کنونی انقلاب اسلامی بسیار مرحله حساسی است، مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب یک وظیفه همگانی است به ویژه برای کسانی که مدعی ادامه راه شهدا هستند.
حسینی یادآورشد: باید بیانیه دوم گام انقلاب را در دستور کار قرار دهیم و به‌عنوان یک الگو از آن استفاده کنیم زیرا که همه ‌چیز در آن نهفته است و همه راه‌های برون‌رفت مشکلات در آن گنجانده‌ شده است.
وی خاطرنشان کرد: سه رکنی که سبب پیروزی انقلاب شدند دین امام و مردم بودند مردمی که خون دادند، جان دادند، مال دادند و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند امروز جنگ جنگ اراده ها است و مردم ما باید با اراده قوی به راه خود ادامه دهند.
انتهای پیام

captcha