لوگو و پوستر کنگره بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان رونمایی شد
کد خبر: 3797655
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

لوگو و پوستر کنگره بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان رونمایی شد

گروه فرهنگی ــ لوگو و پوستر اولین کنگره بین‌المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان امروز، ۲۲ اسفندماه در اهواز رونمایی شد.

لوگو و پوستر کنگره بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان رونمایی شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی لوگو و پوستر اولین کنگره بین‌المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان امروز، 22 اسفندماه در مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی امام خمینی اهواز برگزار شد.

فریدون غلامی، دبیر این کنگره با بیان اینکه خوزستان میزبان و مبتکر برگزاری کنگره بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی با ابعاد بین‌المللی است، گفت: هدف ما این است که در این برنامه با نگاه امیدآفرین به معرفی شهدا و جانبازان نخاعی و تکریم همسران آن‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه به‌منظور برگزاری این کنگره بین‌المللی از هر استان یک جانباز قطع نخاعی و همچنین جانبازان کشورهای محور مقاومت همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین، افغانستان، پاکستان به مراسم دعوت خواهند شد‏، گفت: پیش از برگزاری کنگره جشنواره ادبی شعر و داستان، خاطره‌گویی، تئاتر خیابانی و سرود برگزار می‌شود و همچنین جمع‌آوری آثار جانبازان شهید و تهیه کتاب مصور و نوشتاری از آن و معرفی خدمات جانبازان در عرصه‌های هنری، علمی و ورزشی در این کنگره به نمایش گذاشته خواهد شد.

غلامی با تأکید بر اینکه در کنگره همسران جانبازان به‌عنوان ایثارگران گمنام به جامعه معرفی می‌شوند، تصریح کرد: روز جانباز و پیش از برگزاری کنگره در مراسمی از همسران جانبازان قطع نخاعی استان تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا خوزستان در این مراسم از لوگو و پوستر کنگره بین‌المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی استان به طراحی حامد مغروری رونمایی شد. لوگو و پوستر این کنگره دربردارنده نخل به نماد استواری و ایستادگی جانبازان، خورشید و پرنده به نماد عروج ملکوتی شهدای قطع نخاعی و ایستادگی آن‌ها است.

انتهای پیام

captcha