آشفتگی‌های مدیریتی سبب دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب نمی‌شود
کد خبر: 3797679
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

آشفتگی‌های مدیریتی سبب دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب نمی‌شود

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به عزت ایران اسلامی در دنیای امروز، گفت: فراز و فرودها، گرانی‌ و آشفتگی‌های مدیریتی که در برخی از کارها دیده می‌شود ما را دلسرد نمی‌کند و از آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب دست برنمی‌داریم.

امروز آشفتگی‌های مدیریتی سبب دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب نمی‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام‌ جمعه بجنورد، امروز، 22 اسفند در مراسم بزرگداشت روز شهدا که در جوار مرقد مطهر امامزاده سید عباس(ع) و گلزار شهدای بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هرچه از شهید گفته شود تازه است؛ چون شهید زنده و شاهد است و نزد خدا روزی می‌خورد و بر همین اساس نباید شهید را با مردگان مقایسه کرد.
وی ادامه داد: آن‌هایی که در راه خدا به شهادت می‌رسند هیچ‌یک از اعمالشان از بین نمی‌رود و اخلاص و فداکاری‌های ایشان در یادها ماندگار خواهد شد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: شهدا در رأس همه یادها و یادآوری‌های ما هستند و ما بدون یاد شهدا در این دوران 40 ساله نفس نکشیده‌ایم زیرا تنفس در فضای شهید و شهادت رمز بقای انقلاب ماست. تنفس در این فضا به ملت و کشور ما توانمندی داد تا جبهه اسلام در مقابل استکبار را تقویت کنیم.
امام‌ جمعه بجنورد بیان کرد: امروز در دنیا دو جبهه اسلام ناب محمدی و جبهه استکبار جهانی وجود دارد و این شهدا بودند که در جبهه نابرابر مقابل آن‌هاایستادند.
وی با بیان این‌که 40 سال ملت ما در صحنه مانده است و این هنر ملت و رهبری حکیم داشت است، افزود: ملتی پیروز و در مسیر اسلام ناب است که داری هدف مقدس، ایمان به هدفی قوی و مقام درراه هدف باشد و این سه عامل رمز ماندگاری و پیروزی ملت ماست و شهدا در این راه اعتقاد راسخ داشتند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در دوران دفاع ملت ما نشان داد برای اینکه بتواند در مسیر حق بماند باید خون بدهد و در این مسیر همه اقشار ملت از مرد و زن، جوان و نوجوان وارد عرصه عمل شدند و جانشان را فدای اسلام ناب کردند.
وی ادامه داد: دانش‌آموز 12 ساله‌ای که شناسنامه خود را دست‌کاری می‌کرد تا بتواند به نحوی در جبهه‌های دفاع مقدس تأثیرگذار باشد را در هیچ جای تاریخ نمی‌تواند یافت و تنها این ملت ایران است که چنین عزتمندانه درراه هدف متعالی خود ایستادگی کرد و از جان خود و فرزندانش گذشت.
یعقوبی با بیان این‌که در آن دوران که بنیاد شهید وجود نداشت، گفت: اعتقاد و استقامت شهدا و خانواده‌های آن‌ها مثال‌زدنی است و هیچ جای دنیا نمی‌توان یافت که رزمندگان برای بر روی مین رفتن مسابقه بگذارند و این یعنی استقامت درراه هدف.
وی افزود: امروز هم کشور ما به این سه عامل نیاز دارد و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تأکیددارند که ملت باید به جامعه پردازی و تمدن‌سازی بیندیشد و درراه این آرمان‌ها محکم بماند.
یعقوبی بیان کرد: این فرازوفرودها و گرانی‌ها و آشفتگی‌های مدیریتی که در برخی از کارها دیده می‌شود ما را دلسرد نمی‌کند و از آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب دست برنمی‌داریم.
وی افزود: امروز عزت این کشور به‌ اندازه‌ای زیاد است که در مقایسه سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عراق و سفر اخیر رئیس‌جمهور ایران می‌توان این عزتمندی و اقتدار را مشاهده کرد، آن‌ها با چراغ خاموش برای رفتن به پایگاه‌های نظامی‌شان به عراق سفر می‌کنند، اما رئیس‌جمهور ایران بدون دغدغه و با افتخار در آن کشور حضور می‌یابد و امروز شاهدیم که پایگاه انقلاب در دنیا تثبیت‌شده است همان‌گونه که شهدا این کار را انجام دادند.
انتهای پیام

captcha