فردیس ۳۷۰ شهید دارد
کد خبر: 3797686
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

فردیس ۳۷۰ شهید دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس گفت: این شهرستان ۳۷۰ شهید به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

فردیس 370 شهید دارد

محمدحسین رنجبر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از وجود 370 شهید والامقام در این شهرستان خبر داد و افزود: شهدا با خون خود امنیت و آرامش را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند و امروز ما وظیفه داریم که با ادامه راه شهدا در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی قدم برداریم.
وی همچنین به وجود هزار و 100 جانباز و 103 آزاده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 16 نفر از آن‌ها جانباز بالای 70 درصد هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس در ادامه به برنامه‌های این اداره برای خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی، اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به سفر حج، برنامه‌های ورزشی و تربیت بدنی، آموزش خانواده با هدف ارتقای بهداشت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌هاست.
رنجبر خدمات بالینی در منزل، ویزیت پزشک پایش سلامت به صورت ماهیانه در منزل، پرداخت هزینه درمانی، تجهیزات مصرفی بهداشتی و خدمات تجهیزات پزشکی، و هزینه‌های دندانپزشکی و چشم پزشکی، برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و جامعه هدف جزو برنامه‌های این اداره است که با همکاری دستگاه‌ها و ادارات شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha