طرح «پیک امید» در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد
کد خبر: 3797697
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

طرح «پیک امید» در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد

گروه فرهنگی ــ طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری با عنوان «پیک امید» با هدف خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در روستا‌های محروم استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری با عنوان «پیک امید» و با هدف خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از 20 تا 22 اسفندماه در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.
معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این خصوص بیان کرد: در قالب این طرح، جهادگران فرهنگی، عمدتاً از مربیان کتابخانه‌های سیار کشور و برخی اعضای کانون پرورش فکری استان، به‌ مدت سه روز در 9 روستای زاهدان و زابل میزبان کودکان و نوجوانان شدند.
وی ادامه داد: در طرح پیک امید، هر روز سه واحد کتابخانه سیار با حضور مربیان در سه نقطه مستقر شده و با ارائه‌ فعالیت‌هایی چون اوریگامی، قصه‌گویی، کاردستی، روزنامه دیواری، سفال، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم و مسابقه به مخاطبان خدمات‌رسانی کردند و تریلی سیار نمایش فیلم نیز با حضور در کنار آنان لحظه‌هایی شاد و آموزنده برای کودکان و نوجوانان رقم زدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: این ویژه‌برنامه که از روز ۲۰ تا ۲۲ اسفند برگزار شد با اهدای پنج هزار جلد کتاب و سه هزار عدد اسباب‌بازی و وسیله‌ کمک آموزشی همراه بود.
هادی اظهار کرد: حضور مربیان توانمند و متخصص کانون از استان‌های کردستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و همدان در کنار مربیان شایسته و خلاق استان خاطراتی ماندگار از شور و نشاط ملی را برای کودکان و نوجوانان این دیار خلق کرد.

طرح «پیک امید» در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد

طرح «پیک امید» در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد

انتهای پیام

captcha