هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی در جمع فینالیست‌های جشنواره ترافیکاتور
کد خبر: 3797741
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی در جمع فینالیست‌های جشنواره ترافیکاتور

گروه اجتماعی ــ اثر هنرمند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش نهایی جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک ترافیکاتور راه یافت.

هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی در جمع فینالیست‌های جشنواره ترافیکاتور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرسول شریفی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله نخست داوری آثار رسیده به دبیرخانه کارتون حمل و نقل و ترافیک ترافیکاتوردر اصفهان برگزار شد و در این مرحله از بین ۲۰۹ اثر ارسالی از سراسر کشور راه‌یافتگان به مرحله نهایی داوری در سه بخش (اصفهان شهر دوچرخه‌ها، کلاه ایمنی سرزندگی، نه به خودروی تک سرنشین) مشخص شدند.
وی افزود: در بخش کلاه ایمنی سرزندگی اثر امید سلامی هنرمند هم استانی توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند و در جمع فینالیست‌های این جشنواره قرار گیرد.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: داوری مرحله نهایی جشنواره پس از تعطیلات نوروزی انجام می‌شود تا برترین‌های این جشنواره از بین فینالیست‌ها معرفی شوند.
یادآور می‌شود، امید سلامی از هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که پیش از این نیز یکی از آثارش به فستیوال جهانی کارتون بلژیک راه یافته است.
انتهای پیام

captcha