ثبت‌نام ۱۲۰۰ نفر در مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3797744
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

ثبت‌نام ۱۲۰۰ نفر در مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث بیان کرد: در سال ۹۷، ۱۲۰۰ نفر در دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۰۰ نفر در طول سال در آزمون‌ها حضور داشتند.

ثبت‌نام 1200 نفر در مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، علی‌اصغر کارشناس، مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث با اشاره به این‌که واحد آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث با هدف نشر معارف فاطمی ‌میان اقشار و گروه‌هایی ایجاد شده‌ است که توان و امکان حضور در دوره‌های قرآنی و معارفی حرم مطهر را ندارند، اظهار کرد: در حال حاضر مرکز قرآن و حدیث در ۱۷ رشته معارفی به‌ صورت غیرحضوری برای فراگیران برنامه آموزش قرآنی و معارفی تدوین کرده‌ است.

وی با تأکید بر این‌که ثبت‌نام در رشته‌های غیرحضوری اعم از قرآنی و معارفی بدون محدودیت زمانی است، تصریح کرد: امکان ثبت‌نام در هرروز و در هرماه برای علاقه‌مندان وجود دارد.

مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث یادآوری کرد: در سال ۹۷، ۱۲۰۰ نفر در دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۰۰ نفر در طول سال در آزمون‌ها حضور داشتند.

کارشناس با اشاره به صدور ۲۰۰ گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان در آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث، تصریح کرد: گواهینامه پایان دوره تنها برای کسانی صادر می‌شود که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

وی افزود: در سال ۹۷ در رشته تربیت فرزند ۱۰۰ نفر، در رشته مهدویت ۵۰ نفر، در رشته احکام بانوان ۱۰۰ نفر، احکام عمومی ۶۰ نفر، در رشته سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری حدود ۲۰ نفر، رشته ترجمه و مفاهیم ۲۰۰ نفر، سیر مطالعاتی اندیشه‌های رهبری ۱۵۸ نفر، روخوانی ۱۰۰ نفر، تجوید ۱۵۰ نفر و در سایر رشته‌ها نیز ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول آموزش‌های غیرحضوری حرم مطهر ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزش غیرحضوری می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۴ به شبستان نجمه خاتون واحد غیرحضوری مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس حاصل بگیرند.

یادآور‌ می‌شود، چهل و پنجمین  دوره از آزمون‌های آموزش غیر حضوری همزمان با ۲۴ اسفندماه در نوبت صبح و عصر در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha