شهدا با اتکا به توان داخلی مقابل استکبار جهانی ایستادند
کد خبر: 3797758
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

شهدا با اتکا به توان داخلی مقابل استکبار جهانی ایستادند

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب سپاه گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با دست‌های خالی به جهانیان نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

شهدا، راه مجاهدت و مبارزه را گشودند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب سپاه، صبح امروز، ۲۲ اسفندماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر که در محل حسینه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: شهدا با از جان گذشتگی خود، کشور را بیمه کرده و راه مجاهدت و مبارزه را گشودند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از عملیات غرور آفرین دفاع مقدس در آستانه نوروز بوقوع پیوست، خاطرنشان کرد: ‌رزمندگان ما تمامی عملیات هشت سال دفاع مقدس را با دستان خالی و تحریم‌های داخلی و خارجی با توکل بر خدا و همت جوانان با موفقیت و پیروزی‌های بزرگ رقم زدند.
اوصانلو خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی باعث می‌شود تا یاد و رسم افتخارآفرین شهدا که برای دفاع از کشور جان‌فشانی کردند، زنده نگه‌داشته شود.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب سپاه اظهار کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با دست‌های خالی به جهانیان نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
انتهای پیام

captcha