رسالت دستگاه‌های فرهنگی در گام دوم انقلاب سنگين‌تر است
کد خبر: 3797777
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

رسالت دستگاه‌های فرهنگی در گام دوم انقلاب سنگين‌تر است

گروه فرهنگی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تأكید كرد كه تكلیف و رسالت دستگاه‌های فرهنگی در این گام سنگين‌تر است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 22 اسفندماه در گردهمایی روسای تبلیغات این استان، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره كرد و گفت: گفتمان گام دوم انقلاب در حوزه آموزشی دستگاه‌های فرهنگی قرار گرفته است و فعالیت‌های خود را دنبال خواهند کرد.
وی بیان كرد: علی‌رغم اینكه بودجه‌های فرهنگی بسیار کم است، این مجموعه فعالیت‌های بسیاری را در حوزه فرهنگ انجام می‌دهد که حائز اهمیت است، اما تکلیف و رسالت دستگاه‌های فرهنگی در گام دوم انقلاب بسیار سنگين‌تر است از این رو باید فعالیت‌های خود را نیز بیشتر کنیم.
مهرابی با اشاره به اینکه در میان دستگاه‌های فرهنگی، همکاری و وحدت رویه مطلوبی برقرار است، گفت: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام شده و ظرفیت خوبی در حوزه عملیاتی نیز وجود دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه اطلس فرهنگی استان به خوبی رصد شده است، افزود: امروز دستگاه‌های فرهنگی واقف به این موضوع هستند که چگونه فعالیت‌های فرهنگی را انجام دهند.
انتهای پیام

captcha