موزه دفاع مقدس اصفهان در کشور کم‌نظیر است
کد خبر: 3797788
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

موزه دفاع مقدس اصفهان در کشور کم‌نظیر است

گروه اجتماعی- استاندار اصفهان گفت: موزه دفاع مقدس اصفهان در سطح کشور نمونه و کم‌نظیر است و نسل جدید را با نسل خالق حماسه دفاع مقدس پیوند می‌دهد.

موزه دفاع مقدس اصفهان در کشور کم‌نظیر است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: به نمایش گذاشتن آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای مردم، از ویژگی‌های این موزه به حساب می‌آید و یکی از مهمترین دستاوردهای آن این است که نسل‌های جدید را با نسل قدیم که این حماسه را خلق کردند، پیوند می‌زند.
وی با بیان اینکه هر اقدامی علاوه بر دارا بودن اهداف اصلی چندین هدف فرعی نیز دارد، گفت: از اهداف فرعی این طرح می‌تواند تأثیرگذاری بر جذب گردشگر باشد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه این موزه مسئله، جایگاه و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال می‌دهد، تأکید کرد: این حماسه‌ها باید در اذهان ملت پایدار بماند.
رضایی ایجاد موزه دفاع مقدس اصفهان را کاری بسیار عظیم و در خور توجه خواند و افزود: این موزه با طرح و ایده جدید ساخته شده و در بین موزه‌های دفاع مقدس سطح کشور نمونه و کم‌نظیر است.
مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه مهمترین قسمت موزه دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام در ضلع شرقی این موزه است، خاطرنشان کرد: در ساخت این موزه از تجهیزات امروزی استفاده شده است تا ارزش‌ها به مخاطب معرفی شده و فضایی فراهم شود تا بیننده آشنایی لازم را با مسئله دفاع مقدس پیدا کند.

captcha