کمک 1400 میلیارد تومانی نیک‌اندیشان به حوزه سلامت فارس
کد خبر: 3797792
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

کمک 1400 میلیارد تومانی نیک‌اندیشان به حوزه سلامت فارس

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: در مدت 17 سال گذشته نیکوکاران حوزه سلامت بیش از هزار و 400 میلیارد تومان در حوزه سلامت استان فارس هزینه کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس امروز، 22 اسفندماه گفت: در مدت 17 سال گذشته، نیکوکاران حوزه سلامت بیش از هزار و 400 میلیارد تومان در حوزه سلامت استان فارس هزینه کردند که ارزش آن بسیار بیشتر از اعداد و ارقام است و از این مبلغ نزدیک به 800 میلیارد تومان در حوزه درمان بوده است.
وی با تقدیر از خانواده بزرگ خیرین حوزه سلامت که کمک‌های زیادی به این حوزه کرده‌اند، گفت: اگر همت، حضور و تلاش خیرین سلامت نبود شاید چالش‌های زیادی در مسایل مختلف حوزه سلامت داشتیم.
وی افزود: در هر جایی که به خانواده بزرگ خیرین اعلام نیاز شده، آنان حاضر بوده اند و این مرکز سومین کار خیری است که در این مجتمع انجام شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس از نیک‌اندیشان عرصه سلامت خواست تا حضور و حمایت خود را از این مرکز و حوزه سلامت ادامه دهند.
رامجردی همچنین از مشارکت نیک‌اندیشان سلامت در ساخت و راه‌اندازی 54 پایگاه اورژانس و بیش از سه هزار تخت بیمارستانی در استان فارس خبر داد.
انتهای پیام

captcha