جاودانگی را از شهدا بیاموزیم
کد خبر: 3797815
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

جاودانگی را از شهدا بیاموزیم

گروه اجتماعی ـ در بخشی از پیام آیت‌الله دژكام به‌مناسبت فرا رسیدن روز شهدا آمده است: بیست و دوم اسفندماه فصلی است برای معرفت‌افزایی ما نسبت به شهدا و ایثارگران، برهه‌‌ای است که باید در آن جاودانگی و بقا را از شهدا آموخت.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و روز ملی شهدا، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز پیامی صادر كرد.
در این پیام آمده است:‌
بسم رب الشهداء و الصدیقین
«یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»
مقام معظم رهبری مدظله العالی
‌در بحبوحه روزهای پایانی سال و در ایام ماه پر خیر و برکت رجب المرجب ، بار دیگر یاد رشادت‌های دلیرمردان صدیق این مرز و بوم، مشام جان را معطّر و دل‌های اهل اللّه را نورانی می‌كند.
«حضوری کوتاه در این دنیای فانی داشتند، لیکن قدمی به بلندای تاریخ و به قامت ابدیّت برداشتند». شهدا رفتند و ما از فیض حضورشان، محروم ماندیم.
بیست و دوم اسفندماه فصلی است برای معرفت‌افزایی ما نسبت به شهدا و ایثارگران، برهه‌ای است که باید در آن جاودانگی و بقا را از شهدا آموخت. عشق و معرفت به خالق را و سوختن در این وادی را فرا گرفت.
و چه خوش گفت امام شهدا (ره): گوارا باد بر این شهیدان، لذت انس و همجواری شان با انبیای عظام و اولیای گرام و شهدای صدر اسلام و گواراتر بر آنان باد نعمت رضایت حق که رِضوَانٌ مِنَ اللّه أَکبَر .
انتهای پیام

captcha