برپایی دومین رویداد استارتاپی كارآفرینی جهاد دانشگاهی فارس
کد خبر: 3797902
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

برپایی دومین رویداد استارتاپی كارآفرینی جهاد دانشگاهی فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ جهاد دانشگاهی فارس دومین رویداد استارتاپی کارآفرینی را با عنوان «تازه شو» با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، دومین رویداد استارتاپی کارآفرینی جهاددانشگاهی فارس با حضور بیش از یک‌صد نفر از علاقه‌مندان و فعالان رویدادهای استارتاپی کارآفرینی امروز، 23 اسفندماه در محل مجتمع آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.
در این رویداد شرکت‌های تعاونی، مدیران و اساتید دوره‌های کارآفرینی جهاددانشگاهی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس حضور داشتند، چگونگی سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
چگونگی سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و اینکه چه استارتاپ‌هایی امکان جذب سرمایه گذار را دارند از موضوعاتی بود که سخنرانان در قالب پانل‌های تخصصی مطرح کرده و آن‌ها را به اشتراک گذاشتند.
حضور اساتید و سخنرانان مطرح حوزه کارآفرینی و کارآفرینان برتر و تعاونگران در این اونت سه ساعته، جمعی صمیمانه و اتفاقی خوب را در این رویداد کارآفرینی رقم زد.
جهاددانشگاهی استان فارس برگزاری 18 رویداد کارآفرینی را تا سال 1398 در برنامه دارد که به دنبال برگزاری 13 دوره ویژه تعاونی ها و تورهای ترویجی، این رویداد استارتاپی نیز به عنوان نقطه شروع از استارتاپ‌ها برگزار شد.
راه‌اندازی و فعال کردن طرح های قابل ارائه به صورت عملیاتی در قالب تعاونی‌ها، ایجاد تعامل بین تعاونگران و صاحبان ایده، ایجاد فرصت منحصر به فرد برای تعامل با برندها و هم‌افزایی با سایر شرکت‌ها، فراهم کردن زمینه‌های جذب و توسعه و ... از اهداف برگزاری این رویداد استارتاپی عنوان شده است.
انتهای پیام

captcha