ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران شایسته تقدیر هستند
کد خبر: 3797946
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران شایسته تقدیر هستند

گروه اجتماعی - حجت‌الاسلام اشجری تقدیر و تشکر واقعی را شایسته ملت انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: مردم مسئولان را همراه و و همرنگ با خود دیدند و این همدلی در همه برنامه‌ها به وضوح مشهود بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز،‌ 23 اسفندماه در نشست تقدیر و تشکر از مسئولان کارگروه‌ها و فعالان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که در سالن اجتماعات این شورا در رشت برگزار شد، تقدیر و تشکر واقعی را شایسته ملت انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم علیرغم تنگناهای معیشتی که این روزها با آن مواجه هستند در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی به ‌ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال ‌جاری خوش درخشیدند.

وی با اشاره به بازتاب حماسه‌آفرینی مردم انقلابی و ولایتمدار استان گیلان و شهر رشت در جشن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: با وجود بارش باران و برودت هوا، مردم شهر رشت تا پایان مراسم در میدان حضور داشتند که نشان‌دهنده اوج بصیرت و لحظه‌شناسی آنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانست و تصریح کرد: شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اوایل خردادماه سال ‌جاری در گیلان تشکیل شد که همراهی نماینده ولی‌ فقیه در استان و حضور پررنگ ایشان در جلسات این شورا در مرکز استان و نیز در شهرستان‌ها، برای اعضای این ستاد قوت قلب بود. بی‌تردید نقش موثر و نفس ‌گرم آیت‌الله فلاحتی سبب شد برنامه‌های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان از شکوه و جلوه خاصی برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به فعالیت کارگروه‌های 14گانه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان از خردادماه، تاکید کرد: در سال ‌جاری 4040 ویژه‌برنامه با گستره استانی و شهرستانی برگزار و بیش از 40 هزار فعالیت انجام شد.

وی با بیان اینکه سخنرانان مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در 16 شهرستان گیلان با هدایت‌های آیت‌الله فلاحتی انتخاب شدند، گفت: علیرغم توطئه‌های فراوان دشمنان نظام برای نرسیدن انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی و تلاش آنان برای تلخ کردن حلاوت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، یک‌ بار دیگر حضور مردم دشمنان را ناکام و ناامید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دست ‌اندرکاران برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از جنس مردم دانست و یادآور شد: مردم مسئولان را همراه و و همرنگ با خود دیدند و این همدلی در همه برنامه‌ها به وضوح مشهود بود.

وی یادآور شد: امروز از 6 امام جمعه شهرستان‌های استان، مسئولان کارگروه‌های 14گانه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان و چند تن از مسئولان ستاد هماهنگی و اجرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha