تمام ابزارها در اختیار غرب قرار گرفته تا فرهنگ قرآنی را از ما بگیرد
کد خبر: 3798047
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

تمام ابزارها در اختیار غرب قرار گرفته تا فرهنگ قرآنی را از ما بگیرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه غرب به‌دنبال از بین بردن ارزش‌های قرآنی است، گفت: امروز تمام ابزارها در اختیار شیطان قرار گرفته تا فرهنگ دینی و ارزش‌های قرآنی را از جامعه ما بگیرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حمید ملکی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، امروز، 24 اسفندماه  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تأکید بر توجه به قرآن و عمل به دستورات آن اظهار کرد: قرآن کتاب واقعی است و سبک زندگی را به انسان یاد می‌دهد.
وی افزود: قرآن را از مهجوریت خارج کنیم و آموزه‌های آن را در زندگیمان بکار گیریم. قرآن را باید سر سفره زندگی آورد.
ملکی با تأکید بر لزوم قرآن‌آموزی به کودکان و فرزندان گفت: گام دوم انقلاب به جوانان سپرده شده و آن‌ها باید با عمل به قرآن در این راه گام بردارند و با افتخار مقاومت کنند.
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه غرب بدنبال از بین بردن ارزش‌های قرآنی است افزود: امروز تمام ابزارها در اختیار شیطان قرار گرفته تا فرهنگ دینی و ارزش‌های قرآنی را از جامعه ما بگیرد.
وی تصریح کرد: دشمن برای اعتقادات و گرفتن آن از مردم بسیار سرمایه‌گذاری کرده که باید در این زمینه هوشیار باشیم و با تمسک به قرآن و در راه دین و اسلام گام برداریم.
ملکی در پایان از مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در استان کرمانشاه تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha