استقبال از رییس جمهور در عراق جلوه‌ای از نتایج مقاومت است
کد خبر: 3798065
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
حجت‌الاسلام کریمی‌تیار:

استقبال از رییس جمهور در عراق جلوه‌ای از نتایج مقاومت است

گروه سیاست و اقتصاد _ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام استقبال از روحانی در سفر به عراق را جلوه‌ای از نتایج مقاومت عنوان کرد و گفت: می‌توانیم با ارتباط با همسایگان تحریم‌ها را خنثی کنیم.

استقبال از رییس جمهور در عراق جلوه‌ای از نتایج مقاومت است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام  امروز، ۲۴ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، با بازخوانی بخشی دیگر از بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب درباره توانمندیهای جمهوری اسلامی، اظهار کرد: اگر از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود همه تحریم‌ها خنثی خواهند شد.
وی با اشاره به سفر رییس جمهور به عراق و استقبال گسترده از روحانی در این سفر گفت: این سفر موجب رشد مبادلات تجاری از 12 میلیارد به 20 میلیارد شد و مطمئنا این سفر زمینه استفاده از 1400 کیلومتر مرز مشترک را بیشتر فراهم می کند و مبادلات نیز با ریال انجام خواهد گرفت.
وی یکی از راههای دور زدن تحریم‌ها را گسترش روابط با همسایگان عنوان کرد و گفت: استقبال گسترده دولت و سران عشایر و قبایل از رییس جمهور در عراق نتیجه مقاومت بود نه مذاکره و صدا و سیما هم به خوبی این سفر را با سفر ترامپ مقایسه کرد.
کریمی‌تبار گفت: حذف هزینه روادید برای زائران کربلا از دیگر نتایج این سفر بود و مسئولان استان هم باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر کدورت زدایی از دلها همزمان با خانه تکانی در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت: کمک به نیازمندان، حفاظت از طبیعت و مراقبت از نفش و رعایت حدود الهی از جمله مواردی است که در این ایام باید به آنها توجه داشت.
انتهای پیام
captcha