آغاز رقابت قرآنی ۱۱۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستان
کد خبر: 3798094
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

آغاز رقابت قرآنی ۱۱۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از آغاز رقابت ۱۱۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان از امروز، ۲۵ اسفندماه در مجتمع ایثار خبر داد.

آغاز رقابت قرآنی ۱۱۸ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستانسیدمحمد جلال زمانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 118 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان رقابت قرآنی خود را از امروز، 25 اسفندماه در مجتمع ایثار آغاز می‌کنند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت‌کنندگان در رشته‌های نیم جزء، جزء 30، جزء اول، یک تا جزء پنج و پنج جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی با حضور جانبازان، آزادگان، مادران شاهد و همسران شاهد و فرزندان شاهد و ایثارگر (دانش‌آموز و دانشجو) در این دوره از مسابقات قرآنی با هم به رقابت می‌پردازند.
وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات قرآنی 21 نفر از بانه، 19 نفر از دیواندره، 50 نفر از سنندج، 9 نفر از سقز، 6 نفر از قروه، 5 نفر از مریوان، 4 نفر از بیجار، 2 نفر از کامیاران و دو نفر از دهگلان شرکت کرده بودند.
انتهای پیام

captcha