ظرفیت‌های مغفول مانده خرم‌آباد معرفی شوند
کد خبر: 3798095
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

ظرفیت‌های مغفول مانده خرم‌آباد معرفی شوند

گروه اجتماعی ــ عضو هیئت مدیره انجمن خِرَد با تأکید بر اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌‌های خرم‌آباد، گفت: ظرفیت‌های مغفول مانده خرم‌آباد معرفی شوند.

ظرفیت‌های مغفول مانده خرم‌آباد معرفی شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، مجتبی رومانی، عضو هیئت مدیره انجمن خرم‌آباد رویش دوباره، جمعه، ۲۴ اسفند در آیین افتتاحیه  انجمن رویش به مؤلفه‌های توسعه اشاره کرد و گفت: مؤلفه‌های توسعه، سرمایه، اقتصاد، اجتماع و نیروی انسانی هستند.

وی با ذکر این مطلب که در خرم‌آباد نتوانستم به ملاک‌های توسعه دست پیدا کنیم، افزود: خرم‌آباد شهر پُردارایی است و باید این دارایی را به سرمایه تبدیل کرد.

رومانی وجود چشمه‌های خروشان و آثار باستانی متعدد را گواه ارزش شهر خرم‌آباد دانست و گفت: هدف انجمن خرم‌آباد رویش دوباره ارتباط فرهنگ با توسعه است.

عضو هیئت مدیره انجمن خِرَد با تأکید بر این‌که انجمن خرد به‌دنبال معرفی توانمندی‌های مغفول خرم‌آباد است، اضافه کرد: اهداف و ماموریت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد حل و پیگیری مشکلات و تعامل با دستگاهای اجرایی است.

وی آموزش و اطلاع‌رسانی را از دیگر وظایف سازمان‌های مردم‌نهاد دانست و تصریح کرد: دارایی‌های مغفول مانده خرم‌آباد معرفی شود.

رومانی به نحوه شکل‌گیری انجمن خرد اشاره کرد و با تأکید بر این‌که مجوز این انجمن طی یکسال گدشته از سوی وزارت کشور صادر شده است، اضافه کرد: پیگیری ایجاد کتابخانه و اسناد خرم‌آباد، جلوگیری از تخریب بافت خرم‌آباد از عمده فعالیت‌های انجمن خرد است که در این راستا کتابی تحت عنوان «خانه‌های تاریخی» در این راستا به چاپ رسیده است.

عضو هیئت مدیره انجمن خرد پیگیری احیای خانه عبدالرحمان لرستانی را از دیگر فعالیت‌های انجمن خرد در خرم‌آباد برشمرد و گفت: کمیسیون‌های ذیل این انجمن شامل کمیسیون فرهنگ و مفاخر لرستان، تلفیق، اسناد و پژوهش‌های تاریخی، اداری مالی، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان، محیط زیست، اطلاع‌رسانی، عمران و مدیریت شهری، حقوقی، آموزش زبان و ادبیات، صنعت معدن و تجارت است. 

انتهای پیام

captcha