مهلت ارسال اثر به جشنواره «ارباب امانت» در یزد تمدید شد
کد خبر: 3798119
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

مهلت ارسال اثر به جشنواره «ارباب امانت» در یزد تمدید شد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره استانی کتاب و کتابخوانی با رویکرد علم و هنر تحت عنوان «ارباب امانت» تا یکم تیرماه در استان خبر داد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره «ارباب امانت» در یزد تمدید شدحجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی کتاب و کتابخوانی با رویکرد علم و هنر اظهار کرد: این جشنواره با عنوان ارباب امانت با محوریت اخلاق اداری در نهج البلاغه ویژه کارکنان دولت در دهه فجر شروع شد.
وی با اشار به ارسال 31 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره در مهلت تعیین شده افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و جهت فراهم آوردن حضور حداکثری کارکنان دولت در این جشنواره مهلت ارسال اثر تا یکم تیرماه سال 98 تمدید شد.
حسینی کوهستانی بیان کرد: علاقمندان پس از مطالعه کتاب ارباب امانت بر اساس محتوای کتاب، می‌توانند آثار علمی و هنری خود را در قالب‌های تعیین شده برای این جشنواره ارسال کنند.
وی عنوان کرد: مقاله، شعر، داستان کوتاه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه و مستند، پاورپوینت، کلیپ، طراحی پوستر و بنر، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی (استیکر، گیف و ...) و خاطره از قالب‌های تعیین شده برای این جشنواره است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: کارکنان دولت می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار پاکنژاد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یا پست الکترونیکی akhlagh@tebyanyazd.ir ارسال کنند.
حسینی کوهستانی همچنین یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت فایل الکترونیکی کتاب، به پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره بیان کرد: به ۴۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه لوحی از سوی استاندار یزد اهدا خواهد شد.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: این جشنواره از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری یزد و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha