اجرای ۹۰۰ ویژه‌برنامه در تبریز برای استقبال از فصل بهار
کد خبر: 3798126
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

اجرای ۹۰۰ ویژه‌برنامه در تبریز برای استقبال از فصل بهار

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با تشریح برنامه‌های این سازمان برای نوروز سال ۹۸ گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا میزبانی خوبی از میهمانان نوروزی داشته باشیم.

اجرای 900 ویژه برنامه در تبریز برای استقبال از فصل بهار

رضا خلیلی، رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تشریح برنامه‌های این سازمان برای نوروز سال 98 گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا میزبانی خوبی از میهمانان نوروزی داشته باشیم.
وی در خصوص برنامه‌های سازمان گردشگری شهرداری تبریز برای استقبال از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری تبریز 900 عنوان برنامه و فعالیت تدارک دیده که از ابتدای اسفند تا 16 فروردین برگزار می‌شوند.
وی با بیان این‌که شهرداری تبریز برنامه‌های مختلف و متنوعی برای عید سال 98 تدارک دیده است، ادامه داد: تورها و اتوبوس‎های تبریزگردی یکی از این برنامه‌هاست که تا ظرفیت 30 دستگاه اتوبوس قابل افزایش بوده و در مسیرهای گردشگری، مراکز خرید و مراکز تفریحی و گردشگری برنامه‌ریزی شده است.
خلیلی افزود: مراکز تفریحی و گرشگری، مراکز تاریخی از جمله موزه‌ها در مسیرهای گردشگری تورهای تبریزگردی قرار دارند.
رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به جزئیات خدمات اطلاع‌رسانی و راهنمایی به میهمانان نوروزی در شهر تبریز، بیان کرد: حدود 15 دستگاه «تاکسی از من بپرس» برای ارائه راهنمایی و پک‌های گردشگری به گردشگران در سطح شهر حضور داشته و همچنین در مبادی ورودی شهر تبریز، مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری شهرداری‌های مناطق 5، 9، 7 ، 6 و 4 فعال خواهند بود.
خلیلی ادامه داد: در مبادی ورودی شهر تبریز نیز توسط شهرداری‌های مناطق، کارواش سرپایی برای میهمانان نوروزی ارائه خدمت می‌کند. تاکسی‌های خدمت‌رسان شهر تبریز نیز از این کارواش‌ها استفاده می‌کنند تا تبریز، شهر همیشه تمیز را به منصه ظهور برسانند.
وی با بیان این‌که در سال‌ جاری شعار شهرداری تبریز برای سال‌ جاری «تبریز، شهر همیشه تمیز» است، افزود: فضای عمومی و بافت مرکزی شهر تبریز باید پویا، زنده و فعال باشد و این موضوع در میزان استقبال گردشگران از شهر تبریز بسیار مؤثر است.
انتهای پیام

captcha