آغاز اردوی جهادی «ابراهیم هادی» ویژه نوروز ۹۸
کد خبر: 3798189
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

آغاز اردوی جهادی «ابراهیم هادی» ویژه نوروز ۹۸

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از آغاز به کار اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خبر داد.

آغاز اردوی جهادی «ابراهیم هادی» ویژه نوروز 98/ سازندگی هدف اردوی جهادی است

مهدی صادق‌پور، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) شهرستان قزوین مزین به نام شهید «ابراهیم هادی» برای مرمت و ساخت خانه محرومان شروع به کار کردند.
وی بیان کرد: پایان سال و دغدغه‌های شخصی این ایام مانع از حرکت جهادی و توجه به محرومان توسط بسیجیان نشد و از امروز شروع به خدمت‌رسانی کردند تا خانواده‌ای در سال نو خوشحال باشند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین گفت: این اردو شامل مرمت و سفید‌کاری منزل یکی از اهالی شریف و محترم رجایی دشت است، این اردو توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی روستای رجایی دشت با همکاری سازمان بهزیستی بخش الموت غربی انجام می‌شود.
صادق‌پور عنوان کرد: بخش اعظم و هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود.
وی تأکید کرد: در این اردوی جهادی شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجایی دشت هستیم.
انتهای پیام

captcha