گروه‌های جهادی بار کم‌کاری مسئولان را به دوش می‌کشند
کد خبر: 3798208
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

گروه‌های جهادی بار کم‌کاری مسئولان را به دوش می‌کشند

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی مجموعه‌ای از جوانان جهادگر و بسیجی است که بار کم‌کاری مسئولان را به دوش می‌کشند و سعی در زدودن غبار محرومیت از چهره شهرها و روستاها دارند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان امروز، 25 اسفندماه در جمع گروه‌های جهادی ویژه نوروز، گفت: در دوران جنگ تحمیلی، برگ برنده ما نسبت به نیروهای دشمن، وجود روحیه انقلابی و تفکر جهادی بود؛ امروز نیز با داشتن همین دو عامل می‌توان در جنگ روانی و اقتصادی که دشمن علیه ملت ما به‌راه انداخته، پیروز شد.
وی افزود: گروه‌های جهادی مجموعه‌ای از جوانان جهادگر و بسیجی است که بار کم‌کاری مسئولان را به دوش می‌کشند و سعی در زدودن غبار محرومیت از چهره شهرها و روستاها را دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان اظهار کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تنها برای خدمت‌رسانی است، لذا مسئولان محلی باید همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و جهادگران را در این راه یاری کنند.
اکبرپور ادامه داد: امروز جامعه نیازمند روحیه بسیجی و انقلابی در مسیر سازندگی خود است و این دو عامل به‌وضوح در میان اعضای گروه‌های جهادی بسیج سازندگی دیده می‌شود.
وی افزود: در شرایطی که کشور تحت تحریم‌های ظالمانه سران استکبار قرار دارد، تنها با داشتن چنین روحیه‌ای می‌توان کشور را سربلند و سرافراز کرد، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همیت اتفاق افتاد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان اظهار کرد: براساس آمارها، در طی ایام نوروز 24 هزار نفر جوان از زندگی، خانواده و زمان تفریح خود گذشته و برای جبران کاستی‌هایی که برخی با عمل نکردن به وظایف خود در کشور ایجاد کرده‌اند، در نقاط محرم کشور به خدمت بی منت می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha