توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌هاست
کد خبر: 3798258
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌هاست

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد و توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌های سیاسی و نقش‌آفرینی مردم، به‌ویژه قشر جوان و تحصیلکرده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علی زینی‌وند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار امروز، 25 اسفندماه در چهارمین اجلاس استانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز، گفت: هر اقدام تبلیغی بدون پژوهش مبتنی بر شناخت دقیق جامعه هدف، امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان امروز در دنیا نامی برجسته است، افزود: استان ما ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که آن را نسبت به سایر مناطق برجسته می‌کند؛ ظرفیت‌های نهفته بسیاری وجود دارد که متأسفانه بالقوه مانده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد و توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌های سیاسی و نقش‌آفرینی مردم، به‌ویژه قشر جوان و تحصیلکرده است.
وی ادامه داد: امروزه دولت‌ها نمی‌توانند به تنهایی بار توسعه را به دوش بکشند، بلکه باید زمینه را برای حضور و نقش‌آفرینی جوانان آماده کرد.
زینی‌وند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در انتخاب ائمه جمعه استان‌ها، مسئله جوان‌گرایی را مدّ نظر قرار داده‌اند، این باید برای ما الگو باشد و به جوانان اعتماد کنیم، همان‌طور که معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کردند.
وی افزود: باید جوانان را دعوت کرد، از ایده‌ها و نظرات آنان استفاده کرد؛ انرژی نهفته جوانان را تشکل‌ها می‌توانند تجمیع کرده و در راه خدمت به مردم، مورد استفاده قرار دهند.
این مقام مسئول بیان کرد: در دنیای امروز دیگر کار فردی جواب نمی‌دهد، باید در قالب گروه‌ها و تشکل‌های مختلف فعالیت کنیم تا انرژی ما در مسیر درست مصرف شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، اظهار کرد: نقش استان سیستان و بلوچستان در بی‌اثر کردن تحریم‌ها می‌تواند بی‌نظیر باشد.

انتهای پیام

captcha