خدمت‌رسانی کاروان جهادی قرارگاه امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3798283
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

خدمت‌رسانی کاروان جهادی قرارگاه امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: گروه جهادی قرارگاه امام رضا(ع) در ایام نوروز امسال در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمات عمرانی و درمانی ارائه می‌کنند.

خدمت‌رسانی کاروان جهادی قرارگاه امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی مسکنی، دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) امروز، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد از 23 اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروز 98 اقدام به برگزاری اردوی جهادی (عمرانی، فرهنگی، درمانی، اشتغال‌زایی) کرده است.
وی عنوان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) طبق روال گذشته، امسال در استان کهگیلویه در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال‌زایی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی اردوی جهادی برگزار می‌کند.
دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) بیان کرد: این قرارگاه جهادی که از سال 93 اقدام به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور کرده است.
مسکنی تصریح کرد: اردوی جهادی قرارگاه امام رضا(ع) از 23 اسفندماه تا سوم فرودین 98 در مناطق محروم شهرستان چرام در حوزه عمرانی، فرهنگی و کارآفرینی، سوم تا هشتم فرودین 98 در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و از 10 تا 15 فرودین‌ماه در بخش ممبی شهرستان بهمئی در حوزه‌ درمانی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha