تشکیل بیش از ۱۲ هزار پرونده مشاوره در نیروی انتظامی آذربایجان غربی
کد خبر: 3798335
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
طی سال جاری صورت گرفت؛

تشکیل بیش از ۱۲ هزار پرونده مشاوره در نیروی انتظامی آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل بیش از ۱۲ هزار پرونده مشاوره طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده موجب پیشگیری از ارجاع پرونده‌ها به دادگستری گردیده است.

تشکیل بیش از ۱۲ هزار پرونده مشاوره در نیروی انتظامی آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۵ اسفند ماه، در نشست خبری پایان سال، با اشاره به کشفیات مواد مخدر غیر مجاز در استان، اظهار کرد: ‌طی سال جاری ٣ میلیون و ١٠٠ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی استان کشف شده و پس از تعیین تکلیف قضایی امحا خواهند شد.
وی ادامه داد: ٤ هزار و ٧١٤ کیلو و ٧٦٢ گرم انواع مواد مخدر طی ۱۱ ماهه سال جاری در استان کشف شده که این رقم، به غیر از پیش‌سازها و مواد شیمیایی است.
فرمانده انتطامی آذربایجان غربی بیان کرد: نیروهای انتظامی استان به‌عنوان عامل ایجاد نظم و امنیت از بعدازظهر روز سه‌شنبه به صورت محسوس و غیرمحسوس در اماکن عمومی حضور خواهند یافت و اجازه نخواهند داد که امنیت و آرامش مردم مخل شود.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال سبب ایجاد خسارت به اموال عمومی و خصوصی شوند، برای آنان تشکیل پرونده شده و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد و خودروهای هنجارشکن نیز در چهارشنبه آخر سال توقیف می‌شوند.
خرم‌نیا اظهار کرد: طرح ترافیکی نوروز ۹۸ نیز از امروز به‌طور رسمی آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: طی سال جاری ۱۲ هزار و ۹۶۳ فقره پرونده مشاوره تشکیل شده که موجب پیشگیری از ارجاع پرونده‌ها به دادگستری گردیده است.
انتهای پیام

captcha