ثبت‌نام 3 هزار نفر در اسکان نورروزی فرهنگیان همدان
کد خبر: 3798336
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

ثبت‌نام 3 هزار نفر در اسکان نورروزی فرهنگیان همدان

گروه فرهنگی ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان سه هزار تن برای اسکان نوروزی فرهنگیان در همدان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 3 هزار نفر در اسکان نورروزی فرهنگیان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا محمد بداغی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان افزود: پذیرش حضوری اسکان مهمانان از روز سه شنبه 28 ماه جاری همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی مدارس، شروع می شود.
وی اظهار کرد: 166 مدرسه در قالب یکهزار و 465 اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی استان در سال 98 آماده اسکان نوروزی هستند.
بداغی عنوان کرد: ظرفیت اسکان آموزش و پرورش همدان در نوروز 1398 نزدیک به هفت هزار و 325 تن در روز است.
وی اضافه کرد: 11 نرخ برای پذیرش در نظر گرفته شده و نرخ اسکان به ازای هر اتاق از 200 هزار ریال تا 900 هزار ریال قیمت گذاری شده است.
بداغی با بیان اینکه هر گونه افزایش تعرفه برای فرهنگیان در اسکان نوروزی ممنوع است گفت: نرخ اسکان نوروزی برای مشاغل آزاد تنها 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.
وی بیان کرد: 172 اتاق ویژه، یکهزار و 81 اتاق درجه «الف» و 212 اتاق درجه «ب» آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان تاکید کرد: اولویت پذیرش و اسکان نوروزی با فرهنگیان است اما با توجه به ظرفیت و فضا و همچنین متناسب با نیاز، غیر فرهنگیان نیز اسکان داده می شوند.
وی یادآوری کرد: در نوروز 1397 نزدیک به 16 درصد از پذیرش مسافران نوروزی، غیر فرهنگیان بودند.
بداغی با بیان اینکه پذیرش حضوری تا عصر 12 فروردین ماه 1398 ادامه دارد، تاکید کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروزی ثبت نام کنند زیر پوشش بیمه قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه 19 پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی برای اسکان مسافران نوروزی استان آماده می شود، افزود: در طول سال 6 خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی این استان به صورت دایمی به فرهنگیان خدمات رسانی می کنند.
بداغی ادامه داد: بیش از 300 تن از همکاران فرهنگی در پایگاه های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده می شوند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان اضافه کرد: به منظور تکریم مهمان ها اتاق های درجه «ج» از گردونه اسکان خارج و به اتاق های درجه «ب» تبدیل شده اند.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ارایه خدمات مناسب به مهمانان فرهنگی استفاده می شود، اظهار داشت: در این مراکز نزدیک به 100 اتاق به صورت خاص و هفت اردوگاه و خوابگاه با بیش از 40 اتاق تجهیز و آماده خدمت رسانی می شوند.
بداغی ابراز امیدواری کرد: با اسکان و پذیرایی مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی و در شان مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به استقبال مسافران نوروزی می رویم.
انتهای پیام

captcha