بسیج تمام امكانات فارس برای میزبانی مسافران نوروزی
کد خبر: 3798343
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

بسیج تمام امكانات فارس برای میزبانی مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با بیان اینكه تلاش شبانه‌روزی مسئولان استان باید معطوف به فراهم کردن شرایط مطلوب برای مهمانان نوروزی استان شود، گفت: بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای رسیدن این مهم ضروری است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس با ریاست استاندار فارس برگزار شد كه در آن کمیته‌های دوازده گانه جمع‌بندی برنامه‌ها و اقدامات خود را گزارش دادند.
عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در این جلسه گفت: تلاش شبانه‌روزی مسئولان استان باید معطوف به فراهم کردن شرایط مطلوب برای مهمانان نوروزی استان شود. بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای رسیدن این مهم ضروری است.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و جاذبه‌های استان فارس موجب افزایش گردشگری به‌ویژه در مناسبت‌های خاص از جمله نوروز شده است، گفت: وجود با برکت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و دیگر امامزادگان لازم التکریم در کنار شخصیت‌های بنام و مفاخر علمی و ادبی کشور موجب توجه بیش از پیش مردم ایران، ایرانیان خارج از کشور و ایران دوستان شده است،
رحیمی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه کسانی که در این حوزه وظیفه مستقیم به عهده دارند لازم است خود را آماده خدمت‌رسانی مطلوب كنند.
وی، استفاده از رسانه ملی را فرصت گرانسنگی برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های مغفول استان در حوزه‌های مختلف دانست و از مدیران عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی خواست از این ظرفیت بی‌نظیر به نحو مطلوب استفاده کنند و با بیان عملکرد خود و آمادگی استان مهمانان نوروزی را نسبت به سفر به سایر شهرستان‌های استان ترغیب و تشویق کنند.
سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا وسیمای استان نیز در این نشست برگزاری جلسات مدیران استان در ادارات مختلف را کاری نیکو و شایسته دانست و اظهار امیدواری کرد این روال پسندیده به یک سنته حسنه تبدیل شود.
وی با اعلام آمادگی صدا و سیمای فارس برای ارائه خدمات رسانه‌ای به دستگاه‌های مختلف اجرایی و همچنین مهمانان نوروزی و شهروندان سراسر استان گفت: صدا و سیمای فارس نمایندگی بیش از یك‌صد شبکه رادیویی و تلویزیونی در سه حوزه ملی- محلی و بین‌المللی را به عهده دارد و نوروز فرصت مناسبی برای خدمات استان در بخش‌های مختلف به هموطنان و هم استانی‌ها در شبکه‌های گوناگون است.
سهرابی با اعلام اینکه این مرکز رسانه‌ای از 20 اسفند تا 20 فروردین برنامه‌های عادی خود را قطع و تولیدات ویژه نورزی را در دستور کار قرار داده است، افزود: انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف استان شرایط مطلوب اطلاع‌رسانی، آموزش و همچنین تفریح و سرگرمی برای مخاطبان فراهم شود.
انتهای پیام

captcha