گام دوم انقلاب، محور اصلی برنامه‌سازی در شبکه قزوین
کد خبر: 3798352
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

گام دوم انقلاب، محور اصلی برنامه‌سازی در شبکه قزوین

گروه فرهنگی- مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه گام دوم انقلاب، محور اصلی برنامه‌سازی در شبکه قزوین خواهد بود، گفت: برای این منظور نشست ها در خصوص نقش حیاتی و مهم رسانه استانی برای پرداخت مناسب نسبت به بیانیه مقام معظم رهبری با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه های رادیو و تلویزیون برگزار می شود.

گام دوم انقلاب، محور اصلی برنامه‌سازی در شبکه قزوین

حسن اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، در گفت و گو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: سلسله نشست‌هایی با موضوع بررسی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور برنامه‌سازان صداوسیمای مرکز قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: این سلسله جلسات با حضور تهیه‌کنندگان، نویسندگان، مجریان و گویندگان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه قزوین برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها در خصوص نقش حیاتی و مهم رسانه استانی برای پرداخت مناسب نسبت به بیانیه مقام معظم رهبری با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه‌های رادیو و تلویزیون صحبت خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: این نشست‌ها با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین برای درک درست و کامل برنامه‌سازان از بندهای موجود در این بیانیه در جهت تولید برنامه‌های متناسب با مفاهیمی همچون سبک زندگی اسلامی ایرانی، معنویت، اخلاق، نقش مؤثر زنان و جوانان در جامعه سازی اسلامی و پیوست‌های دیگر این بیانیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha