دانشگاه‌ها دید صوری به «گام دوم انقلاب» نداشته باشند
کد خبر: 3798398
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

دانشگاه‌ها دید صوری به «گام دوم انقلاب» نداشته باشند

گروه اجتماعی ــ کارشناس ارشد فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با بیان این‌که باید در سازمان‌های مختلف کارشناسی شود که چگونه از ظرفیت جوانان بهره بگیرند، بیان کرد: بزرگترین آسیب در دانشگاه‌ها در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب، این است که با دید صوری و آمارسازی به بیانیه نگاه کنیم.

دانشگاه‌ها دید صوری به «گام دوم انقلاب» نداشته باشند
ولی‌الله حامی، کارشناس ارشد فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در زمان اوج‌گیری هجمه‌های سخت و نرم دشمن علیه آرمان‌های انقلاب صادر شده و اهمیت بسیاری دارد.   
وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب این بیانیه را صادر کردند که انقلاب اسلامی ایران پویاست؛ چرا که آرمان‌هایش بر پایه ایدئولوژی و جهان‌بینی فطری انسان است. 
حامی با بیان این‌که هشدار اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد ترویج سبک زندگی غربی در جامعه است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید مقام معظم رهبری بر این است که جوانان صاحب آینده کشور هستند.  
وی با بیان این‌که باید در سازمان‌های مختلف کارشناسی شود که چگونه از ظرفیت جوانان بهره بگیرند، افزود: بزرگترین آسیب در دانشگاه‌ها در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب، این است که با دید صوری و آمارسازی به بیانیه نگاه کنیم.   
حامی در خاتمه گفت: بهترین راهکار برای دانشگاه‌ها، فرهنگ‌سازی برای ارائه اقدام عملیاتی و قابل لمس از سوی دستگاه‌های اجرایی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب است.
انتهای پیام
captcha