رقابت ۸ هزار دانش‌آموز ملایری در جشنواره خوارزمی
کد خبر: 3798436
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

رقابت ۸ هزار دانش‌آموز ملایری در جشنواره خوارزمی

گروه فرهنگی ــ مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: مرحله آموزشگاهی جشنواره خوارزمی بین ۸ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده برگزار شد که نزدیک به هزار نفر از آن‌ها موفق شدند به مرحله شهرستانی راه پیدا کنند.

رقابت 8 هزار دانش‌آموز ملایری در جشنواره خوارزمیهادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر، در گفت‌‎و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی جشنواره خوارزمی بین 8 هزار و 300 دانش آموز شرکت کننده برگزار شد که نزدیک به هزار نفر از آنها موفق شدند به مرحله شهرستانی راه پیدا کنند.
وی افزود: داوری مرحله شهرستانی به مدت سه هفته در تمام شش محور برگزار شد و در پایان 70 نفر از دانش آموزان موفق شدند به مرحله استانی راه پیدا کنند.
مدیر آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: مرحله استانی جشنواره خوارزمی در شش محور ادبیات، آزمایشگاه، زبان خارجه، پژوهش، دست‌سازه و هنر در اردیبهشت ماه 98 برگزار می‌شود.
سلگی در ادامه با بیان اینکه سومین دوره مسابقات دومینو بین 25 تیم برگزار شد، افزود: با برگزاری این مسابقات به اهدافی نظیر کارگروهی، پرورش خلاقیت، ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های حرفه‌ای، بالابردن صبر، تحمل و تلاش مجدد بعد از شکست می‌توان دست پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات دومینو در دو گروه دختران و پسران و در دو زمان صبح و بعدازظهر با شرکت 14 تیم دختران و 11 تیم پسران برگزار و به گروه‌های برتر اول تا سوم هدایا و گواهینامه حضور به رسم یادبود اهدا شد.
مدیر آموزش و پرورش ملایر همچنین با بیان اینکه حداقل جلسات هدایت تحصیلی برای مدارس متوسطه 6 جلسه است، گفت: جلسات هدایت تحصیلی درمدارس متوسطه اول حداقل باید شش بار برای دانش آموزان و اولیا برگزار شود تا در پایان سال تحصیلی دچار مشکلی نشویم.
سلگی یادآور شد: همه برنامه‌هایی که ما در مدارس انجام می‌دهیم بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین است کیفیت بخشی به آموزش و در نهایت تربیت صحیح یکی از این راهکارهاست.
وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در برنامه تعالی مدیریت توسط مدرسه نمونه ابونصر فارابی، خاطرنشان کرد: علاوه بر حفظ این جایگاه امیدواریم سایر مدارس مجری نیز در این ارزیابی کشوری با برنامه‌ریزی بتوانند موفق عمل کنند.
انتهای پیام

captcha