فراخوان اولین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در لرستان
کد خبر: 3798443
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فراخوان اولین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در لرستان

گروه فرهنگی ـ اولین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» در لرستان برگزار می‌شود.

فراخوان اولین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین جشنواره استانی سفرهای راهیان‌نور با عنوان «ره‌آورد سرزمین نور» در لرستان برگزار خواهد شد.
آثار ارسالی به این جشنواره در بخش حرفه‌ای شامل شعر، داستان، عکس حرفه‌ای، فیلم، فیلم‌نامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی و نماهنگ و در بخش مردمی شامل متن ادبی، خاطره، دل‌نوشته و عکس‌هایی که با تلفن همراه گرفته شده، است.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم اردیبهشت‌ماه 98 اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره هنری ـ فرهنگی می‌توانند با شماره تلفن 06633224171، معاونت راهیان‌نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تماس حاصل کنند.
به برگزیدگان هر بخش این جشنواره که با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار می‌شود، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
علی مرادی ورمزیار، مسئول راهیان‌نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که زبان هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور گامی مؤثر در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام

captcha