آیین معنوی اعتکاف در ۴۶۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3798446
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

آیین معنوی اعتکاف در ۴۶۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ آیین معنوی اعتکاف در ۴۶۰ مسجد و در سطح ۲۷ شهر استان خوزستان برگزار می‌شود.

آیین معنوی اعتکاف در ۴۶۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، کارشناس مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: برای مراسم معنوی اعتکاف امسال 280 مسجد ویژه آقایان و 180 مسجد ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته حدود 40 هزار نفر در این آیین معنوی در سطح استان شرکت کردند و امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به مقارن شدن ایام اعتکاف با ایام تعطیل، مردم با فراغ بال بیشتری امکان شرکت در این آیین معنوی را پیدا کنند.

فردآقایی درباره برنامه‌های محتوایی آیین اعتکاف گفت: محتوای تبلیغی با عنوان قوم قیام کرده با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مبلغان قرار گرفته است که موضوعات تاریخ اسلام را به انقلاب گره می‌زند. بیان سیره امام علی(ع) و حضرت زینب(س) با توجه به مقارنت این ایام با سالروز ولادت حضرت امیرمؤمنان(ع) و وفات حضرت زینب(س) توسط مبلغان انجام می‌شود.

کارشناس مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مسائل روز خانواده توسط دو نفر از مبلغان تخصصی حوزه خانواده که از قم دعوت شده‌اند در مساجد شهرهای اهواز و شادگان بیان می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: مراسم اعتکاف در 27 شهر استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha