فرزندان شهدا؛ امانتداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3798472
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

فرزندان شهدا؛ امانتداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

گروه سیاسی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: فرزندان شهدا راه و رسم پدران و مادران خود را ادامه دهند چرا که فرزندان شهدا امانتداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز، 26 اسفندماه در دیدار با فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: شهدا با اهدای خون خود بزرگترین درس ایثار و فداکاری را به ما دادند و امروز در سنگر این شهدا فرزندان آنان قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان در میدان نبرد حق علیه باطل پیروزمندانه جنگیدند و پیروز میدان شدند، افزود: امروز فرزندان شهدا نیز با خدمت در دستگاه‌های اجرایی ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خطاب به فرزندان شاهد شاغل در ادارات عنوان کرد: فرزندان شهدا باید راه و رسم پدران و مادران خود را ادامه دهند چرا که فرزندان شهدا امانت‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت اهل خیر و نیکوکاری بوده‌اند و امروز خانواده‌هایشان راه آن‌ها را ادامه می‌دهند، اعلام کرد: وقتی در میان خانواده شهدا قرار می‌گیریم، می‌آموزیم که باید بیش از خودمان به فکر جامعه و مردم باشیم.
نجفی با بیان اینکه شهدا به وظیفه خود عمل کرده و جان خود را در راه خدا دادند، یادآور می شود: خداوند نیز به شهدا عزت، نورانیت و بهشت داده است لذا اگر انسان به تکلیفش عمل کند، خدا نیز به او کمک می‌کند.
انتهای پیام

captcha