مبشران فرهنگی؛ ظرفیتی مطلوب برای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی
کد خبر: 3798499
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

مبشران فرهنگی؛ ظرفیتی مطلوب برای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان وجود مبشران فرهنگی و اقشار تأثیرگذار را ظرفیت مطلوبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی در استان خواند و گفت: یکی از اولویت‌های ما در استان حمایت از اقشار تأثیرگذار است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 25 اسفندماه در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی کردستان براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و دینی گسترده‌ای در سطح استان انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات لازم، شهرستان‌ها اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری در سطح استان انجام دادند، افزود: اقداماتی که در سطح شهرستان‌های استان توسط روسا و مجموعه کارکنان ادارات تابعه انجام گرفته ستودنی و قابل تحسین است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از اقدامات تبلیغات اسلامی ادارات تابعه در راستای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر و بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشیم.
وی اعلام کرد: گرچه کسی از مسئولان استانی و یا کشوری نیازی به گزارش فعالیت‌های ما ندارند و مطالبه‌ای هم در این زمینه وجود ندارد اما باید همه ما بنا بر وظیفه و مسئولیتی که داریم برنامه‌های خود را در سطح استان انجام دهیم.
حجت‌الاسلام کرمی همچنین وجود مبشران فرهنگی و اقشار تأثیرگذار را ظرفیت مطلوبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی در استان خواند و افزود: یکی از اولویت‌های ما در استان حمایت از اقشار تأثیرگذار است.
وی بیان کرد: اصحاب رسانه یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و باید با برقراری ارتباط با این افراد زمینه اطلاع‌رسانی بهتر فعالیت‌های فرهنگی و دینی را فراهم کرد.
وی روسای ادارات را پیشقراولان خط مقدم در برنامه‌های فرهنگی خواند و یادآور شد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله رسانه زمینه ترویج فعالیت‌ها و تحقق اهداف را فراهم نماییم.
یادآور می‌شود؛ در این جلسه که با حضور معاونین اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و روسای ادارات تابعه برگزار شد، پیشنهاداتی برای سال جدید مطرح شد.
انتهای پیام

captcha