خانواده شهید جاودانی زمینی برای ساخت مدرسه اهدا کردند
کد خبر: 3798551
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

خانواده شهید جاودانی زمینی برای ساخت مدرسه اهدا کردند

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از اهدای ۵۰۰ هزار متر مربع زمین برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه از طرف خانواده شهید جاودانی در شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان‌، محمد واعظی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان امروز یکشنبه، 26 اسفند از اهدای زمین برای ساخت مدرسه توسط خانواده شهید رابری خبر داد و گفت: برادر شهید عبدالحمید جاودانی با حضور در اداره‌کل نوسازی مدارس استان کرمان با امضای تفاهم‌نامه، زمین ۵۰۰ هزار متر مربعی در شهرستان رابر را اهدا کرد.
وی با اعلام اینکه هدیه‌نامه این خانواده شهید با امضای امام جمعه و اهالی منطقه برای ساخت مدرسه است، افزود: نیت اهدای زمین برای ساخت مدرسه، تحقق وصیت شهید مبنی بر ارتقای سطح آموزشی، علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان منطقه است.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان تصریح کرد: در هدیه‌نامه تقدیمی عنوان شده این زمین در اختیار آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه و تحصیل علم و دانش قرار گیرد و هیچ سازمان و مؤسسه‌ای اعم از دولتی و غیردولتی حق استفاده دیگری را نداشته و ندارند.
واعظی با اشاره به اینکه نیاز به ساخت مدرسه در این منطقه ضرورت داشت و اهدای این زمین از سوی خانواده شهید معظم کمک شایانی برای رفع کمبود فضای آموزشی در منطقه کرد، بیان کرد: مناقصه ساخت مدرسه برگزار شده و بعد از عقد قرارداد با پیمانکار به‌زودی کار ساخت فضای آموزشی از محل اعتبارت نوسازی مدارس استان کرمان آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

captcha