توزیع بیش از یک میلیارد تومان سبد تغذیه بین مددجویان کمیته امداد سمنان
کد خبر: 3798567
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

توزیع بیش از یک میلیارد تومان سبد تغذیه بین مددجویان کمیته امداد سمنان

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: طی سال جاری یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان سبد تغذیه بین مددجویان کمیته امداد مشمول طرح حمایتی توزیع شده است.

توزیع بیش از یک میلیارد تومان سبد تغذیه بین مددجویان کمیته امداد سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد شجاعان، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان سمنان ظهر امروز، 26 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سال جاری با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان بالغ بر ۱۸ هزار و ۹۵۰ سبد غذایی را بین یک هزار و ۶۱۵ کودک دچار سوءتغذیه و ۳۵ مادران باردار و شیرده مشمول طرح تحت حمایت توزیع کرده، افزود: یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان برای این موضوع هزینه شده است.

شجاعان ادامه داد: در سال جاری برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان شش میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان هزینه شده که ۲۳ هزار و ۸۲۲ مددجو از این خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت سرانه بیمه اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان سمنان نیز در سال جاری یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: یک هزار و ۹۱۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت حق بیمه اجتماعی بر اساس میزان سنوات پرداختی مددجویان برخوردار شدند همچنین سایر اقشار بازنشسته نیز ماهانه مبلغی را به‌عنوان مستمری دریافت می‌کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان  متذکر شد: مددجویان کمیته امداد ۳۷ هزار نوع خدمات تکمیلی درمانی شامل عصا، ویلچر، ایاب و ذهاب، دندان پزشکی و … را نیز در سال جاری دریافت کرده‌اند که برای این خدمات دو میلیارد و ۶۷ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی، کمیته امداد در مجموع برای سال جاری ۲۰ هزار خدمات درمانی در سرفصل‌های مختلفی مانند تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای کودکان دچار سوءتغذیه، اجرای طرح‌های پیشگیرانه بهداشتی، خدمات درمانی به بیماران صعب‌العلاج و پرداخت حق بیمه مددجویان، اعتبار صرف کرده است.

انتهای پیام

captcha