لزوم تدوین برنامه‌های جذاب فرهنگی برای مساجد
کد خبر: 3798640
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
سلیمانی دشتکی تاکید کرد:

لزوم تدوین برنامه‌های جذاب فرهنگی برای مساجد

گروه فرهنگی – استاندار ایلام بر تدوین برنامه‌های جذاب فرهنگی برای مساجد تاکید کرد و گفت: برای رفع آسیب‌های اجتماعی باید مجموعه پژوهش‌ها جمع بندی شود و سپس این سئوال مطرح شود که حالا بعد از مشخص شدن نتایج چکار باید کرد؟

لزوم تدوین برنامه‌های جذاب فرهنگی برای مساجد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار کرد: در حوزه مساجد برنامه هایی ارائه دهیم که حضور بیشتر مردم در مساجد را درپی داشته باشد .
وی در ادامه به پژوهش های انجام گرفته در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: جهت رفع آسیب های اجتماعی بایست مجموعه پژوهش ها جمع بندی بشود و سپس این سئوال مطرح شود که حالا بعد از مشخص شدن نتایج چکار باید کرد؟
استاندار ایلام گفت : در این حوزه اگر طرحی می خواهد اجرایی شود بایدجوری افق آن روشن باشد که پس از اجرا منتج به تغییر مثبت گردد .
وی ادامه داد: امروز وقت عملیاتی کردن نتایح تحقیقات و پژوهش ها در حوزه های مختلف از جمله مسائل و مشکلات آسیب های اجتماعی است .
سلیمانی‌دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن تشکر از دستگاه های نظارتی در برخورد با دو عامل آسیب زای کشت مواد مخدر و قاچاق دام، گفت: دو کار خوب و نتیجه بخش دستگاه های نظارتی استان در خصوص ایجاد بازدارندگی لازم در کشت مواد مخدر و قاچاق دام بوده که جای تقدیر دارد .
وی با عنوان این مطلب که استان آمادگی کامل در جهت شناسایی و برخورد با عوامل ایجاد کننده آسیب های اجتماعی دارد، تصریح کرد: برای برخورد اثربخش با کشت موارد مخدر بایست طرح جایگزین ارائه گردد و در این راستا می توان از کاشت انواع گیاهان دارویی و تزئینی چون گل نرگس در آن مناطق استفاده کرد
انتهای پیام
captcha