تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان
کد خبر: 3798717
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان ، از تشکیل شورای تهذیب با هدف رصد برنامه‌های تربیتی و تهذیبی در مدارس علمیه استان خبر داد.

تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستانحجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های معاونت تهذیب حوزه علمیه لرستان، از تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: شورای تهذیب با هدف رصد برنامه‌های تربیتی و تهذیبی ایجاد شده است و گزارش ماهانه این شوراها در مدارس ارزیابی و رصد می‌شود .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات درس اخلاق، از برگزاری ۶۰۰ جلسه درس اخلاق طی سال‌جاری در مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: این کلاس‌ها با حضور اساتید داخل و خارج استان برگزار شده‌اند.
حجت‌الاسلام پیرمحمدی اضافه کرد: از سال آینده نیز تلاش خواهد شد تا جلسات و مباحث اخلاقی سلسله‌وار در مدارس علمیه استان برگزار شود .
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که برگزاری جلسات اخلاق برای تعمیق تهذیب و اخلاق طلاب ضروری است، افزود: برای تربیت مبلّغانی مهذب و کارآمد باید جلسات اخلاق به‌صورت مستمر برگزار شود .

انتهای پیام

captcha