انتشار ۷۱ هزار جلد قرآن در سال جاری
کد خبر: 3798728
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
جنگروی خبر داد:

انتشار ۷۱ هزار جلد قرآن در سال جاری

گروه ادب ــ مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه از انتشار ۷۱ هزار جلد قرآن در سال جاری خبر داد.

انتشار ۷۱ هزار جلد قرآن در سالجاریقدرت‌الله جنگروی، مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره چاپ قرآن در سال جاری گفت: شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای فعالیت‌های قرآنی که انجام می‌دهد، به انتشار مجموعه آثار قرآنی می‌پردازد که مرتبط با مسابقات قرآن است. از جمله این آثار می‌توان به کتاب‌های حفظ موضوعی قرآن کریم با ۳۶۵ موضوع و حفظ موضوعی قرآن کریم با ۳۰۰ موضوع اشاره کرد.
وی افزود: در این راستا بیش از ۵۲۳ هزار کتاب و محصولات قرآنی اعم از کتاب قرآن، پوستر‌های قرآنی، مفاتیح الجنان، دفتر سؤالات ویژه مسابقات قرآن کریم در سال جاری منتشر شده است.
جنگروی ادامه داد: در راستای چاپ قرآن نیز بیش از ۷۱ هزار جلد قرآن در سال جاری منتشر شده که از جمله این قرآن‌ها می‌توان به قرآن به خط نیریزی، قرآن با ترجمه آیت‌الله یزدی و قرآن پالتویی اشاره کرد که این شرکت برای نخستین‌بار در سال جاری اقدام به انتشار و عرضه قرآن جیبی و پالتویی با جلد و کاغذ نرم کرده تا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.
وی گفت: از جمله کتاب‌های قرآن و دینی که در سال جاری منتشر شد می‌توان به «هر روز با قرآن و عترت» با ۶۰ هزار نسخه، «خانه بهشتی» با ۷۰ هزار نسخه، ادعیه و زیارات با ۲۵ هزار نسخه و مفاتیج الجنان با ۵ هزار نسخه اشاره کرد.
جنگروی گفت: این شرکت با همکاری نهاد‌های قرآنی، ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌ها، حوزه‌های علمیه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن کریم، مرکز طبع و نشر قرآن کریم و دیگر نهاد‌های دینی، قرآنی، دانشگاهی و آموزشی به انتشار قرآن و دیگر کتب اهتمام دارد.
مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به چاپ و انتشار قرآن‌های نفیس و موضوعی در این شرکت که در سال‌های اخیر دنبال شده است، گفت: چاپ و توزیع قرآن وقف مصحف که با هماهنگی و مساعدت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برای ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور برای توزیع در امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفه‌های سراسر کشور در سال جاری انجام شد، در سال آینده نیز چاپ و توزیع خواهد شد.
کتاب «سرباز کوچک امام» نیز در راستای برگزاری پویش کتابخوانی «قهرمان من» با شمارگان ۱۰۰ هزار نسخه در سال جاری به چاپ رسیده است.
انتهای پیام

captcha