نقش رفتار آمیخته به عدالتِ مالیات در توسعه منطقه
کد خبر: 3798803
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

نقش رفتار آمیخته به عدالتِ مالیات در توسعه منطقه

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: آنچه در نظام اداری باقی می‌ماند، خدمت به مردم است و توسعه هر منطقه و کشور مربوط به بخش مالیاتی بوده و رفتار منطقی و آمیخته به عدالت مالیات است که می‌تواند هر منطقه را به یک منطقه توسعه‌یافته تبدیل کند.

نقش رفتار آمیخته به عدالتِ مالیات در توسعه منطقه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۷ اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان، اظهار کرد: امروز در مرحله خاص و حساسی، کشور را مدیریت می‌کنیم و در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم و باید فضایی امن برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.
وی ادامه داد: آنچه در نظام اداری باقی می‌ماند، خدمت به مردم است و توسعه هر منطقه و کشور مربوط به بخش مالیاتی بوده و رفتار منطقی و آمیخته به عدالت مالیات است که می‌تواند هر منطقه را به یک منطقه توسعه‌یافته تبدیل کند.
حسینی با بیان اینکه اگر تحول در سیستم مالیاتی رخ دهد، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد و مالیات باید قانونی پرداخت شود، تصریح کرد: زحمت عمده مالیات برعهده اداره‌کل امور مالیاتی بوده و ۹۰ درصد درآمدهای استان در حوزه امور مالیاتی وصول می‌شود.
وی یادآور شد: رضایت‌مندی، اخد مالیات منطقی و مشارکت در برنامه‌های توسعه استان از جمله مواردی است که اداره امور مالیاتی باید آن را دنبال کند.
انتهای پیام

captcha