راه‌آهن اردبیل با کم‌توجهی مسئولان گذشته به سرانجام نرسید
کد خبر: 3798822
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
آیت‌الله عاملی:

راه‌آهن اردبیل با کم‌توجهی مسئولان گذشته به سرانجام نرسید

گروه اجتماعی ــ امام جمعه اردبیل گفت: راه‌آهن اردبیل باید خیلی زودتر به اتمام می‌رسید اما با تعلل و کم‌توجهی مسئولان در گذشته هنوز به سرانجام نرسیده است.

راه‌آهن اردبیل با کم‌توجهی مسئولان گذشته به سرانجام نرسیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی، امام جمعه اردبیل روز گذشته، 26 اسفندماه در جریان بازدید ائمه جمعه شهرهای استان اردبیل از پروژه راه‌آهن اردبیل افزود: تمام دولت‌ها برای تکمیل راه آهن تلاش کرده اند اما در این دولت با تأمین فاینانس عملیات اجرایی پروژه سرعت گرفته است.

وی بیان کرد: برای ما معطل ماندن طرح پذیرفتنی نیست چرا که اردبیل حق بزرگی بر گردن کشور دارد و مایه سر شکستگی است که این طرح معلق مانده و بهره برداری آن به درازا بکشد.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از زیر سئوال بردن طرح راه آهن اردبیل - پارس آباد گفت: برخی ها ‌می گفتند که این طرح توجیه ندارد ولی با ‌‌پیگیری و تلاش مسئولان تحقق یافته و هم اکنون در حال مطالعه است، ضمن اینکه زمینه اتصال این راه آهن به خط راه آهن جمهوری آذربایجان نیز فراهم شده است.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: طرح راه آهن احیای غرور مقدس استان ما بوده و در شان مردم منطقه است که مطالبات چندین ساله آنها به ثمر بنشیند.

وی از پیگیری و تلاش استاندار اردبیل برای به سرانجام رساندن این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

captcha