سیستان‌وبلوچستان رکورددار کمترین تلفات چهارشنبه‌سوری
کد خبر: 3798831
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

سیستان‌وبلوچستان رکورددار کمترین تلفات چهارشنبه‌سوری

گروه اجتماعی ــ معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استان سیستان و بلوچستان رکورددار کمترین تلفات چهارشنبه‌سوری در کشور است، به‌طوری که آمار تلفات در سال گذشته تنها یک نفر بود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، احمد بامری، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استان سیستان و بلوچستان رکورددار کمترین تلفات چهارشنبه‌سوری در کشور است، به‌طوری که آمار تلفات در سال گذشته تنها یک نفر بود.
وی با اشاره به برگزاری کمپین پیشگیری از سوانح و حوادث چهارشنبه‌سوری در استان، اظهار کرد: کمپین چهارشنبه‌سوری با هدف آموزش خانواده‌ها، جوانان و دانش‌آموزان با شعار «یک نفر هم زیاد است» در حال اجرا است.
معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این کمپین با همکاری صدا و سیما و شهرداری انجام می‌شود و تمام تلاشمان این است که کمترین حادثه را در سیستان و بلوچستان داشته باشیم.
بامری با ابراز امیدواری به اینکه امسال همین یک نفر هم دچار حادثه نشود و همه به خوشحالی به استقبال نوروز بروند، از خانواده‌ها خواست که در هنگام برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

captcha