محکومیت هرکدام از متهمان بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس
کد خبر: 3798863
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
قاضی مسعودی‌مقام خبر داد:

محکومیت هرکدام از متهمان بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس

گروه اقتصاد ــ قاضی مسعودی مقام گفت: حکم اعضای هیئت مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی صادر و امشب ابلاغ می‌شود.

محکومیت هرکدام از متهمان بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس

به گزارش ایکنا، به نقل از میزان، قاضی مسعودی‌مقام، در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و متهمان مرتبط در شعبه سوم دادگاه گفت: حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی صادر و امشب ابلاغ می‌شود.

وی افزود: هر کدام از این متهمان به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

قاضی مسعودی مقام در رابطه با سایر متهمان بانک سرمایه گفت: رسیدگی به پرونده آقای رضوی بعد از عید انجام می‌شود و پرونده سایر مدیران بانک‌ها وارکان اعتباری هنوز از دادسرا ارسال نشده است.

وی در ارتباط با ادعای شیخ الاسلامی متهم پرونده که در حال حاضر متواری است، گفت: تمام متهمان مدافعاتی دال بر بیگناهی و نحوه مداخله خود ارائه می‌دهند.

قاضی مسعودی مقام افزود: وثیقه دو متهم تشدید شده است که یکی از آن‌ها وثیقه را سپرد، وثیقه آقای حمزه لو نزدیک ۴۵ میلیارد افزایش پیدا کرد و وثیقه آقای احمدیان نیز به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت که وی در حال حاضر بازداشت است.

وی ادامه داد: در رابطه با سایر متهمان مستندی دال بر اینکه اقدامتشان از سوی دستگاه‌های دولتی، بانک مرکزی و پتروشیمی مجاز بوده هنوز ارائه نشده است.

قاضی مسعودی مقام گفت: پرونده تعدادی از افراد در دادسرا مفتوح است و در مورد اقداماتی که صورت گرفته باید ارزیابی شود ممکن است، مداخله برخی از این اشخاص مستندی دال بر جرم نباشد و یا ممکن است به برخی از آن‌ها اتهام معاونت تفهیم شده باشد؛ اما در تحقیقات مشخص شود که مراتب بالاتری تحت عنوان مباشرت و یا مشارکت به آن‌ها منتسب است.

انتهای پیام

captcha