کمک ۵ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3798902
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

کمک ۵ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در آستانه سال جدید تاکنون به پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نجفعلی حیدری، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در یک هزار و 701 پایگاه از روز ۱۵ اسفندماه آغاز شد. وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری، افزود: تمامی کمک‌های مردمی اهدا شده در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال جدید با اولویت و بر اساس نیاز خانواده‌های محروم و نیازمند در اختیار آن‌ها قرارمی‌گیرد.
قائم‌مقام کمیته امداد استان بابیان اینکه کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #۴*۵*۰۳۸*۸۸۷۷* پرداخت و یا با شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ تماس حاصل کنند. 
حیدری خاطرنشان کرد: همچنین خیران کمک‌های کالایی خود از جمله پوشاک، مواد غذایی و لوازم خانگی را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha