استقرار ۴۲۱ پایگاه امدادرسانی هلال احمر در سراسر کشور
کد خبر: 3798934
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
همزمان با ایام نوروز؛

استقرار ۴۲۱ پایگاه امدادرسانی هلال احمر در سراسر کشور

گروه اجتماعی - رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در بحث امداد و نجات حدود یک هزار و ۴۲۱ پایگاه ثابت، دائم و موقت در سراسر کشور برای طرح نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: این تعداد پایگاه با پنج‌هزار و ۵۰۰ نفر امدادگر و نجاتگر و سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه لجستیکی و امدادی خودرو شامل آمبولانس، خودور نجات، ترابری و مخابرات آماده ارائه خدمات هستند.

استقرار ۴۲۱ پایگاه امدادرسانی هلال احمر در سراسر کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، ظهر امروز، ۲۷ اسفند ماه، در حاشیه بازدید از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، در محل پارک ائللرباغی ارومیه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر براساس وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کند تا تمامی صحنه‌هایی که به شکلی احتمال بروز حوادث در آنجا وجود دارد، در کنار مردم حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: در این راستا همه‌ساله برای آمادگی در طرح امداد نوروزی از اواخر دی ماه بازسازی لجستیک و توانمندسازی نیروها و تزریق اقلام امدادی در سراسر کشور آغاز می‌شود.
پیوندی با اشاره به اینکه در بحث امداد و نجات حدود یک هزار و ۴۲۱ پایگاه ثابت، دائم و موقت در سراسر کشور برای طرح نوروزی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این تعداد پایگاه با پنج هزار و ۵۰۰ نفر امدادگر و نجاتگر و سه هزار و ۵۰۰ دستگاه لجستیکی و امدادی خودرو شامل آمبولانس، خودور نجات، ترابری و مخابرات آماده ارائه خدمات هستند.
وی با بیان اینکه طرح امداد نوروزی شامل دو قسمت امداد و نجات، سلامت و ایمنی است، یادآور شد: این طرح از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ به مدت ۲۲ روز ادامه دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با توجه به اینکه تعطیلات امسال از سال قبل بیشتر بوده، نیروها و امکانات لجستیکی جمعیت هلال احمر حدود سه درصد افزایش یافته تا پاسخگویی خوبی در خطوط مواصلاتی، شهرها و روستاها برای حوادث احتمالی صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha