نسل جدید را با نسل دوران دفاع مقدس پیوند بزنیم
کد خبر: 3798973
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

نسل جدید را با نسل دوران دفاع مقدس پیوند بزنیم

گروه اجتماعی - معاون فرماندار املش بهترین انسان‌ها و برجسته‌ترین الگوها را شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: ‌امروز موظفیم تا نسل دوران دفاع مقدس و ارزش‌های ایثار و شهادت را به نسل جدید پیوند بزنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، رحمت حیدری‌نژاد،‌ معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان املش امروز، 27 اسفندماه در جلسه راهیان نور، با بیان اینکه در غرب و جنوب ایران مناطق نورانی وجود دارد که همه ما به نوعی با این مناطق ارتباط داریم، اظهار کرد: در این مناطق انسان‌هایی حضور داشتند که بهترین سرمایه خودشان را برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی فدا کردند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید و آشنایی آنان با فداکاری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در هشت‌سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون فرماندار املش بهترین انسان‌ها و برجسته‌ترین الگوها را شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: این انسان‌های پاک الگویی برای منطقه و کل جهان و برای همه نسل‌های آینده خواهند بود.

حیدری‌نژاد بیان کرد:‌ امروز موظفیم تا نسل دوران دفاع مقدس و ارزش‌های ایثار و شهادت را به نسل جدید پیوند بزنیم و لذا بسیاری از ارزش‌های دفاع مقدس از طریق راویان و مربیان راهیان نور به این نسل انتقال داده خواهد شد.

وی ادامه داد: باید یادگاران هشت‌سال دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ارزش‌های انقلابی به نسل جوان نهایت تلاش را انجام دهند، زیرا تاثیرگذاری بسیار خوبی برای نظام و انقلابی دارد لذا دستگاه‌های اجرایی درخصوص اعزام هرچه بهتر کاروان‌های زیارتی راهیان نور امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما وامدار خون شهدا هستیم و باید ایثار و فداکاری آنان را جبران کنیم، یادآور شد: امروز مناصب و جایگاه ما مرهون رشادت و جانفشانی شهداست و لذا باید برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha