بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه همه فعالیت‌ها باشد
کد خبر: 3799038
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه همه فعالیت‌ها باشد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: باید تمامی نهادها و دستگاه‌ها این بیانیه را هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه همه فعالیت‌ها باشدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 27 اسفندماه در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با گرامی داشت ماه مبارک رجب اظهار کرد: حضرت علی (ع) در روایتی می‌فرمایند روزها نامه عمر شماست پس آن نامه‌ها را با بهترین اعمال پرکنید.
وی افزود: ماه رجب ماهی است که در آن می‌توان زنگار دل را با استفاده از اذکار، ادعیه، روزه و اعمالی که واردشده است زدود لذا باید این فرصت را قدر دانست و از آن به بهترین نحو بهره برد.
حسینی کوهستانی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها گفت: حضور بانشاط اقشار مختلف توأم با حس طلبکارانه از استکبار جهانی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید تمامی نهادها و دستگاه‌ها این بیانیه را هم ازنظر تئوری و هم ازنظر عملی سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
حسینی کوهستانی به شباهت‌های بیانیه گام دوم انقلاب و وصبت نامه الهی و سیاسی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: وصیت نامه امام (ره) صحیفه این انقلاب و بیانیه گام دوم صحیفه دوم این انقلاب است.
وی با اشاره به آغاز سال جدید و حضور مسافران نوروزی در شهرستان‌ها گفت: در این ایام اهتمام به مسائل فرهنگی، برگزاری نماز جماعات به‌صورت سه وقت در مساجد به‌ویژه مساجد بین‌راهی و شاخص، آمادگی جهت اسکان مسافران نوروزی در صورت لزوم و ... موردتوجه قرار گیرد.
یادآور می‌شود در این نشست هر یک از روسای ادارات گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص اعتکاف، برنامه‌های سال جدید و برنامه‌های ماه‌های رجب و شعبان ارائه کردند.

انتهای پیام

captcha