برپایی محافل قرآنی از سوی حفاظ بیت‌الاحزان در مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3799039
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

برپایی محافل قرآنی از سوی حفاظ بیت‌الاحزان در مناطق عملیاتی جنوب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ محافل انس با قرآن از سوی حفاظ مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ طرح ویژه حضور 11 نفر از حافظان کل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور با توجه به حضور کاروان راهیان نور و فرصتی مناسب برای آموزش نکات کاربردی کلام وحی و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی میان خانواده‌ها، در حال انجام است.
این طرح برای دومین سالی است که به صورت مدون و رسمی در حال انجام است. سال گذشته حدود هفت نفر از حافظان کل قرآن حضور داشتند و امسال نیز حدود 11 نفر در مناطق عملیاتی جنوب شرق چون شلمچه، طلائیه، چذابه، اروند و فکه و ... طی بازه زمانی 20 روزه از 23 اسفندماه تا 13 فروردین‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازند.
احسان محمدی، مسئول گروه خادم الشهدای قرآنی در این باره گفت: این حافظان در یادمان بیت‌المقدس برای هزار و 200 نفر از خادمان راهیان نور برنامه‌ها و دوره‌هایی را خواهند داشت. همچنین در هر کدام از یادمان‌ها حافظانی همراه با خادمان راهیان نور حضور دارند تا در کنار فضای روایتگری از ایام هشت سال دفاع مقدس، آموزه‌هایی از قرآن بیان شود و به امر حفظ سوره‌های کاربردی و متناسب با فضای آن یادمان چون در یادمان اروند سوره مبارکه فجر، یادمان شلمچه حفظ سوره مبارکه ملک و ... بپردازند.
انتهای پیام

captcha