اعتکاف؛ فرصتی مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان
کد خبر: 3799045
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

اعتکاف؛ فرصتی مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سمنان برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور را فرصت مغتنمی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در چند سال گذشته به‌خوبی در کشورمان گسترش یافته و به‌ویژه نسل جوان باید از این فرصت معنوی به‌خوبی بهره‌مند شوند.

اعتکاف؛ فرصتی مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان عصر روز گذشته، 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم معنوی اعتكاف با همكاری اعضای كانون‌های فرهنگی ـ هنری در مساجد سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور فرصت مغتنمی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد مجری مراسم اعتکاف در استان سمنان در برنامه‌هایی مانند برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه احکام، برپایی مراسم سخنرانی و مداحی، برگزاری نشست‌های تخصصی، فعالیت کتابخانه‌های باز کانون‌ها در داخل مساجد، توزیع بروشور فرهنگی و اعمال این ایام، پذیرایی از معتکفان، همکاری در ثبت علاقه‌مندان بانو و آقا همکاری دارند.

مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان با تأکید بر اینکه اعتکاف از برکات جمهوری اسلامی و از رهنمودهای امام راحل و تأکیدات رهبری است که باید قدر این ایام معنوی را بدانیم متذکر شد: برنامه ویژه تحویل سال نو در مراسم معنوی اعتکاف نیز پیش‌بینی شده است.

حدادیان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اعتکاف در چند سال گذشته به‌‌خوبی در کشورمان گسترش یافته و به‌ویژه نسل جوان باید از این فرصت معنوی به‌خوبی بهره‌مند شوند، بیان کرد: انسان در حالت اعتکاف تنها خداوند را می‌بیند‌.

انتهای پیام

captcha