برگزاری ویژه‌برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در ۴۰ بقعه متبرکه اصفهان
کد خبر: 3799064
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در ۴۰ بقعه متبرکه اصفهان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ویژه‌برنامه‌های ولادت امام علی (ع) در جوار حرم مطهر ۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده این استان اجرا می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در 40 بقعه متبرکه  استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین نشر معارف اهل بیت(ع) با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و تکریم مقام مقام شامخ پدر برنامه مختلفی در جوار بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان برنامه‌ریزی شده که در این راستا ویژه‌برنامه‌هایی نیز در جوار حرم مطهر 40 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم‌الشأن استان اصفهان اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: این ویژه‌برنامه‌ها روز چهارشنبه، 29 اسفند‌ماه و در قالب طرح آرامش بهاری همراه با مولودی‌خوانی، سخنرانی، برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های صلواتی، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی و... در جوار حرم مطهر این اماکن متبرکه اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی ‌ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: این برنامه‌ها نیز در جوار حرم مطهر امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود، امامزاده سیدمحمد(ع) خمینی‌شهر، امامزاده جعفر بن موسی شاهرضا (ع) شهرضا، امامزاده سلطانعلی‌بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال کاشان، امامزاده احمدبن موسی مبرقع(ع) کاشان، امامزاده سلطان سیدعلی(ع) نایین، مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان و امامزاده محمد هلال‌بن علی(ع) آران و بیدگل که از امامزادگان سطح ویژه و کشوری استان اصفهان نیز به صورت ویژه برگزار می‌شود.
انتهای پیام 

captcha